www.underwaterpisa.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ai nuovi iscritti / To our new members

Go down

Ai nuovi iscritti / To our new members Empty Ai nuovi iscritti / To our new members

Post  Giovanni Wed Oct 20, 2010 12:32 pm

Ciao a tutti, ho visto che ultimamente abbiamo avuto delle nuove iscrizioni. Mi chiedo se si tratti di persone che non conosciamo o di nostri allievi o ex allievi... Smile
A tutti i nuovi utenti consiglio in ogni caso di presentarvi aprendo una discussione nella sezione apposita, di modo che sia possibile per gli altri utenti del forum sapere qualcosa di voi e magari coinvolgervi in qualche tuffo.
Inoltre Luca e io saremo in grado di riconoscervi, associando al nickname il vostro vero volto =)
Non fate i timidi! Wink
Grazie per l'attenzione

Hello everybody, lately we've got some new members and I was wondering If these new guys are somehow related to Luca and/or to me. Smile
Anyway, newcomers, my piece of advice is to open a topic to introduce yourself. This way, it will be possible for you to be involved in diving trips and other nice events from other members.
And of course, if you are students or former students of us, we'll be able to understand who you actually are. =)
Don't be shy! Wink
Giovanni
Giovanni

Messaggi : 96
Data d'iscrizione : 2009-12-20
Località : Pisa

http://www.underwaterpisa.com

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum